POWRÓT
Spomlek - Skarby Serowara
KLIENT
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek
MARKA
Skarby Serowara
USŁUGI
360°
Doskonałe doświadczenie - tak najprościej określić naszą współpracę z marką Skarby Serowara, należącą do Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Z okazji 15. urodzin Sera Bursztyn zorganizowaliśmy szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową oparta na konkursie konsumenckim.
Wygraliśmy wszyscy. Jak?

Podstawą komunikacji był 30-sekundowy spot, którego bohaterem był Serowar doglądający procesu dojrzewania.

Kampania wspierana była dużą ilością materiałów BTL oraz działaniami Digital.
Nasze zadanie? Zaangażowanie.

Zadaniem konsumentów było zrobić zdjęcie, na którym delektują się serem Bursztyn, Rubin albo Szafir w towarzystwie rodziny lub przyjaciół i napisać "dlaczego ta chwila jest taka wyjątkowa?", a następnie wyjaśnić, dlaczego to spotkanie jest wspaniałe i niepowtarzalne.

Zabawa cieszyła się dużym zainteresowaniem konsumentów ze wszystkich przedziałów wiekowych.

Znaczna część uczestników zinterpretowała zadanie konkursowe w nieoczywisty sposób – otrzymaliśmy całe mnóstwo pomysłowych, kreatywnych zgłoszeń.
Krok po kroku. Zgodnie z planem.

Czas trwania konkursu podzieliliśmy na 8 tygodniowych etapów. Na najlepszych w danym tygodniu czekały następujące nagrody:

• 15 kompletów eleganckich noży do sera i zestawów serów
długodojrzewających marki Skarby Serowara (Bursztyn, Rubin, Szafir),

• 5 voucherów o wartości 400 zł na kolację w restauracji,

• 1 kurs gotowania dla dwóch osób w Kurt Scheller Academy.
następna realizacja
Thinking ahead.
© 2023 adheads sp. z o.o.